Praktyczny panel zabezpiecza przed uszkodzeniami spowodowanymi uderzeniem, starciem lub zderzeniem. Zazwyczaj panel ścienny montuje się w wielopoziomowych parkingach lub garażach na ścianach i filarach na wysokości zderzaka. Również znajduje swoje zastosowanie w przemyśle i handlu przy użyciu wózków ręcznych lub widłowych, pochłania i redukuje energię kinetyczną podczas zderzenia nie niszcząc materiału (i bez uszkadzania farby). W ten sposób koszt panelu zwraca się już od pierwszego uderzenia.
Skuteczność łatwego w pielęgnacji panelu na ścianę opiera się na korzystnym współdziałaniu granulatu gumowego wiązanego poliuretanem i progresywnie tłumiącego profilu osłony. Panel ścienny jest przyklejany bezpośrednio do zabezpieczanej powierzchni lub do płyty nośnej (sklejka, blacha ocynkowana itp.), którą można zamontować na ścianie za pomocą ukrytych haczyków. Nie ma możliwości przykręcenia panelu do ściany.
- 105,60 zł / 4 szt. / m²
- (3,85 kg / szt.)
- Czas realizacji ok. 7-14 dni
Cechy
Kolor Antracyt Opona samochodowa wykonana jest z czarnej gumy (SBR), w związku z tym granulat gumowy otrzymywany z recyklingu opon samochodowych również jest czarny. Podczas procesu obróbki dodawane jest do niego bezbarwne spoiwo wiążące, a powstałe w ten sposób produkty są czarne. Podobnie jak w przypadku opon samochodowych, powstałe wyroby szybko zmieniają kolor z głębokiej czerni na ciemnoszary odcień, zwany Antracytem.
Materiał Granulat oponiarski, o nieregularnym kształcie cząstek gumy, jest otrzymywany ze zużytych opon samochodowych. Składa się on głównie z wysokiej jakości mieszanki kauczuku naturalnego (NR) i syntetycznego kauczuku butadienowo-styrenowego (SBR). Właściwości materiałowe elementów tworzonych przez WARCO w dużej mierze odpowiadają właściwościom charakterystycznym dla SBR. Granulki o długości od 1,0 do 3,0 mm tworzą drobnoziarnistą powierzchnię.
Montaż Płyty montuje się z półprzesunięciem, frontami do siebie. W każdym rzędzie są one przesunięte o połowę ich długości w stosunku do płyt w sąsiednich rzędach. Cztery plastikowe kołki montażowe (bezpłatnie dołączane do zamówienia) łączą sąsiadujące ze sobą rzędy. Każda płyta jest zatem połączona z dwiema płytami w poprzednim i następnym rzędzie. Taki system łączenia nie jest wystarczająco stabilny i płyty mogą się rozsuwać, dlatego też nawierzchnia powinna być ogrodzona.
Struktura spodniej części Spodnia strona płyty, na całej swojej powierzchni, posiada wyraźną strukturę w postaci symetrycznie rozmieszczonych ściętych piramid o wysokości 15 mm. Elementy te pełnią odpowiednie funkcje, tj. zapewniają optymalną amortyzację oraz właściwy drenaż. Instalacja odbywa się na podłożu związanym, w niektórych przypadkach na podbudowie niezwiązanej lub na plastikowych kratkach stabilizujących grunt. Należy przestrzegać instrukcji montażu.
Charakterystyka
Częściowo odporny na UV
Starzenie się i trwałość zależy od natężenia promieniowania UV (światła słonecznego).
Nieszkodliwy dla ludzi i zwierząt
Emisja zanieczyszczeń poniżej normy. Prawie bezwonny (początkowy zapach się ulatnia).
Instalacja z klejem
Montaż na odpowiednio przygotowanym podłożu z klejeniem punktowym lub całej powierzchni.
Dobrze zainwestowane pieniądze
Bezpieczna inwestycja dzięki oryginalnemu i sprawdzonemu produktowi z gwarancją.
Odporny na warunki atmosferyczne
Do użytku na zewnątrz (bądź w budynkach). Należy unikać wilgoci i ciągłego moczenia.
Normalnie palny (efl)
Klasa materiałów budowlanych Efl (EN 13501-1), B2 (DIN 4102-1). Oznaczenie: normalnie palny.