Próbka materiału VM "Antracyt"

EAN: 4251469335363 | Artykuł nr: 3519

Wycinana ze standardowej płyty próbka materiału pokazuje w oryginale właściwości, których można spodziewać się po produkcie. Należy jednak pamiętać, że jest to nowy produkt, a niektóre jego cechy są w pełni widoczne dopiero po kilku dniach lub tygodniach użytkowania. Można przyspieszyć ten proces, myjąc próbkę w zmywarce do naczyń.

Warto sprawdzić właściwości próbki pod kątem planowanego zastosowania płyt. Umieszczając ją w pojemniku z wodą w zamrażalniku można sprawdzić czy rzeczywiście jest mrozoodporna. Uderzając w nią młotkiem, można sprawdzić właściwości takie jak wytrzymałość, elastyczność i tłumienie dźwięków. Przy sprawdzaniu próbki dotykowo i wizualnie należy pamiętać, że typowa odległość widzenia wynosi około 150 cm. Ponadto, testując próbkę można przekonań się jak szybko znika jej ewentualny zapach. Produkt ten jest wytwarzany o zwiększonej gęstości, co czyni go bardziej odpornym na ścieranie i obciążenia mechaniczne, ale o niższym współczynniku izolacji, elastyczności i otwartej porowatości. Zalecany do powierzchni normalnie i bardziej obciążonych.

Kolor
Wymiary
100 x 100 x 10 mm 100 x 100 x 15 mm 100 x 100 x 16 mm 100 x 100 x 18 mm 100 x 100 x 25 mm 100 x 100 x 30 mm 100 x 100 x 40 mm 100 x 100 x 43 mm 100 x 100 x 45 mm 100 x 100 x 50 mm 100 x 100 x 60 mm 100 x 100 x 65 mm 100 x 100 x 80 mm 500 x 500 x 25 mm 100 x 100 x 100 mm
System montażowy
  • 0,14 kg / szt.
  • Czas realizacji ok. ​​​​​1-3 dni + Koszty dostawy
szt.

Cechy

Kolor Antracyt Opona samochodowa wykonana jest z czarnej gumy (SBR), w związku z tym granulat gumowy otrzymywany z recyklingu opon samochodowych również jest czarny. Podczas procesu obróbki dodawane jest do niego bezbarwne spoiwo wiążące, a powstałe w ten sposób produkty są czarne. Podobnie jak w przypadku opon samochodowych, powstałe wyroby szybko zmieniają kolor z głębokiej czerni na ciemnoszary odcień, zwany Antracytem.

Materiał Granulat oponiarski, o nieregularnym kształcie cząstek gumy, jest otrzymywany ze zużytych opon samochodowych. Składa się on głównie z wysokiej jakości mieszanki kauczuku naturalnego (NR) i syntetycznego kauczuku butadienowo-styrenowego (SBR). Właściwości materiałowe elementów tworzonych przez WARCO w dużej mierze odpowiadają właściwościom charakterystycznym dla SBR. Granulki o długości od 1,0 do 3,0 mm tworzą drobnoziarnistą powierzchnię.

System montażowy Po ułożeniu wieloformatowych mat nawierzchnia wydaje się być wybrukowana kostkami, wszystko to dzięki wytłoczonemu na ich powierzchni wzorowi kostki brukowej typu BEHATON. Krawędzie tych elastycznych mat mają kształt tradycyjnych kostek (podwójne T), tak więc zazębiają się podczas montażu, podobnie jak ma to miejsce w przypadku tradycyjnych kostek brukowych.

Struktura spodniej części Element ma jednorodny przekrój poprzeczny, a jego spód jest płaski, bez wyprofilowanej struktury i kanałów odpływowych. Montaż odbywa się na równym, związanym podłożu. Małe pęknięcia w warstwie nośnej są zmostkowane. Element w pewnym stopniu dostosowuje się do nierówności. Należy przestrzegać instrukcji montażu.

Lade Produktbewertungen
Zamów próbkę 22 307 13 97 Pytania?