Na padoku pokrytym matami WARCO problemy z kopytami należą już do przeszłości, tak samo jak błoto, kurz, ograniczone korzystanie z nawierzchni spowodowane złymi warunkami pogodowymi lub potrzebą regularnego przygotowania podłoża. Antypoślizgowa mata na padok WARCO zapewnia podkutym i niepodkutym kucykom i koniom bezpieczną i łatwą w utrzymaniu nawierzchnię przez cały rok, niezależnie od warunków pogodowych.
Zastosowanie trwałej maty padokowej WARCO to zauważalny wzrost komfortu dla konia oraz opłacalna i rozsądna inwestycja dla właściciela. Produkt ten jest wytwarzany o zwiększonej gęstości, co czyni go bardziej odpornym na ścieranie i obciążenia mechaniczne, ale o niższym współczynniku izolacji, elastyczności i otwartej porowatości. Zalecany do powierzchni normalnie i bardziej obciążonych.
- 4 szt. / m² • 279,20 zł / m²
- 8,22 kg / szt.
- Czas realizacji ok. 7-14 dni + Koszty dostawy
Cechy

Kolor Antracyt Opona samochodowa wykonana jest z czarnej gumy (SBR), w związku z tym granulat gumowy otrzymywany z recyklingu opon samochodowych również jest czarny. Podczas procesu obróbki dodawane jest do niego bezbarwne spoiwo wiążące, a powstałe w ten sposób produkty są czarne. Podobnie jak w przypadku opon samochodowych, powstałe wyroby szybko zmieniają kolor z głębokiej czerni na ciemnoszary odcień, zwany Antracytem.

Materiał Mieszanka granulatu oponiarskiego (cząsteczki o nieregularnym kształcie) i proszku (włókniste cząstki) daje stabilne wymiarowo i odporne na ścieranie produkty o drobnoziarnistej strukturze. Materiał ten jest otrzymywany ze zużytych opon samochodowych i składa się z wysokiej jakości mieszanki kauczuku naturalnego (NR) i syntetycznego butadienowo-styrenowego (SBR). Właściwości materiałowe elementów tworzonych przez WARCO w dużej mierze odpowiadają właściwościom charakterystycznym dla SBR.

System montażowy Krawędzie każdej płyty mają kształt listwy z zamkiem błyskawicznym (połączenie w kształcie jaskółczego ogona). Podczas montażu płyty zazębiają się, a powstałe w ten sposób połączenie zapewnia wyjątkowo spójną i stabilną nawierzchnię, dlatego też płyty (z reguły) nie są klejone do podłoża. Ten rodzaj łączenia płyt z granulatu gumowego jest szczególnie stabilny, trwały i bezpieczny.

Struktura spodniej części Spodnia warstwa płyty posiada system drenujący, złożony z sieci 4 mm kanalików oraz półkolistych kopuł o głębokości około 15 mm. Montaż jest możliwy na prawie każdym nośnym podłożu, tzn. również na niezwiązanych warstwach nośnych. Należy przestrzegać instrukcji montażu.
Charakterystyka
Częściowo odporny na UV
Starzenie się i trwałość zależy od natężenia promieniowania UV (światła słonecznego).
Nieszkodliwy dla ludzi i zwierząt
Emisja zanieczyszczeń poniżej normy. Prawie bezwonny (początkowy zapach się ulatnia).
Dobrze zainwestowane pieniądze
Bezpieczna inwestycja dzięki oryginalnemu i sprawdzonemu produktowi z 5-letnią gwarancją.
Odporny na warunki atmosferyczne
Montaż wewnątrz i na zewnątrz. Należy zapewnić swobodny odpływ wody i unikać stałego zawilgocenia.
Normalnie palny
Klasa materiałów budowlanych Efl (EN 13501-1), B2 (DIN 4102-1). Oznaczenie: normalnie palny.