Shop
Najczęściej zadawane pytania

    Na co zwrócić uwagę przy odbiorze mojej dostawy?

    Zamówienia w WARCO są dostarczane albo przez firmę kurierską, albo przez spedytora.


    W przypadku przesyłek kurierskich paczka trafia bezpośrednio pod wskazany adres, a jeśli nie ma Cię w domu, kurier zostawia zawiadomienie o możliwości odbioru.


    Dostawy realizowane przez spedytorów odbywają się zazwyczaj w ustalonym terminie przy użyciu pojazdu regionalnego. Aby dostawa przebiegła sprawnie, miejsce rozładunku musi być łatwo dostępne. Ciężarówka wyposażona w podnośnik umożliwia bezpieczne rozładowanie przesyłek paletowych; jeśli to możliwe, palety są również transportowane na teren posesji przy użyciu wózka widłowego.


    Przy odbiorze przesyłki sprawdź w obecności kuriera następujące kwestie:

    – Czy przesyłka jest prawidłowo zaadresowana (zgodnie z dokumentem przewozowym na palecie)?

    – Czy opakowanie jest nienaruszone?

    – Czy dostawa jest kompletna?

    – Czy towar jest w dobrym stanie?

    – Czy otrzymałeś właściwe produkty?


    W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, udokumentuj je fotograficznie i poproś kuriera o potwierdzenie swoich obserwacji.

    Prosimy o kontakt z WARCO, najlepiej telefonicznie, zanim odmówisz przyjęcia przesyłki. W przeciwnym razie mogą powstać dodatkowe koszty.