Shop

Próbka materiału GZ "Antracyt matowy"

EAN: 4251469308664 | Artykuł nr: 0866

Wycinana ze standardowej płyty próbka materiału pokazuje w oryginale właściwości, których można spodziewać się po produkcie. Należy jednak pamiętać, że jest to nowy produkt, a niektóre jego cechy są w pełni widoczne dopiero po kilku dniach lub tygodniach użytkowania. Można przyspieszyć ten proces, myjąc próbkę w zmywarce do naczyń.

Warto sprawdzić właściwości próbki pod kątem planowanego zastosowania płyt. Umieszczając ją w pojemniku z wodą w zamrażalniku można sprawdzić czy rzeczywiście jest mrozoodporna. Uderzając w nią młotkiem, można sprawdzić właściwości takie jak wytrzymałość, elastyczność i tłumienie dźwięków. Przy sprawdzaniu próbki dotykowo i wizualnie należy pamiętać, że typowa odległość widzenia wynosi około 150 cm. Ponadto, testując próbkę można przekonań się jak szybko znika jej ewentualny zapach. Produkt ten został stworzony w wersji o wysokiej gęstości. Dlatego jest szczególnie odporny na ścieranie i obciążenia mechaniczne, ma niską lub zerową przepuszczalność wody i jednolitą powierzchnię.

Kolor
System montażowy
  • 52,50 zł / 25 szt. / set/25
  • Plus koszty dostawy

    (0,14 kg /  szt.)
  • Czas realizacji ok. ​​​​​1-3 dni
szt.

Cechy

Kolor Antracyt matowy Opona samochodowa wykonana jest z czarnej gumy (SBR), w związku z tym granulat gumowy otrzymywany z recyklingu opon samochodowych również jest czarny. Podczas procesu obróbki dodawane jest do niego bezbarwne spoiwo wiążące, a powstałe w ten sposób produkty są czarne, a ich powierzchnia matowa.

Materiał Granulat oponiarski, o nieregularnym kształcie cząstek gumy, jest otrzymywany ze zużytych opon samochodowych. Składa się on głównie z wysokiej jakości mieszanki kauczuku naturalnego (NR) i syntetycznego kauczuku butadienowo-styrenowego, w skrócie SBR. Właściwości materiałowe elementów tworzonych przez WARCO w dużej mierze odpowiadają właściwościom charakterystycznym dla SBR. Bardzo drobny granulat o długości krawędzi do 1,0 mm tworzy szczególnie równe powierzchnie.

System montażowy Każda płyta wycinana jest z najwyższą precyzją z większego formatu za pomocą zębatych ostrzy. Podczas montażu, sąsiadujące ze sobą krawędzie z zamkiem tworzą bezspoinową, ciągłą oraz stabilną nawierzchnię, o wysokiej wytrzymałości i nośności. W związku z tym, że krawędzie płyt są ostro przycięte, prawie niemożliwe jest rozpoznanie pojedynczych płyt w nawierzchni o tym samym wzorze kolorystycznym.

Struktura spodniej części Płyta posiada jednorodny przekrój poprzeczny. Zarówno jej warstwa wierzchnia, jak i spód są płaskie, bez wyprofilowanej struktury. Montaż odbywa się na równym, związanym podłożu (beton, jastrych, asfalt, parkiet, itp.). Płyta w pewnym stopniu dostosowuje się do nierówności. Należy przestrzegać instrukcji montażu.

Lade Produktbewertungen

Pasujące akcesoria