Shop

Próbka materiału FS "Antracyt"

EAN: 4251469305137 | Artykuł nr: 0513

Wycinana ze standardowej płyty próbka materiału pokazuje w oryginale właściwości, których można spodziewać się po produkcie. Należy jednak pamiętać, że jest to nowy produkt, a niektóre jego cechy są w pełni widoczne dopiero po kilku dniach lub tygodniach użytkowania. Można przyspieszyć ten proces, myjąc próbkę w zmywarce do naczyń.

Warto sprawdzić właściwości próbki pod kątem planowanego zastosowania płyt. Umieszczając ją w pojemniku z wodą w zamrażalniku można sprawdzić czy rzeczywiście jest mrozoodporna. Uderzając w nią młotkiem, można sprawdzić właściwości takie jak wytrzymałość, elastyczność i tłumienie dźwięków. Przy sprawdzaniu próbki dotykowo i wizualnie należy pamiętać, że typowa odległość widzenia wynosi około 150 cm. Ponadto, testując próbkę można przekonań się jak szybko znika jej ewentualny zapach. Stosunek naprężeń mechanicznych do odporności na ścieranie, izolacji, elastyczności i porowatości otwartej jest optymalnie dostosowany do używania płyt gumowych na powierzchniach normalnie obciążonych.

  • 107,50 zł / 25 szt. / set/25
  • Plus koszty dostawy

    (0,45 kg /  szt.)
  • Czas realizacji ok. 7-14 dni
szt.

Cechy

Kolor Antracyt Opona samochodowa wykonana jest z czarnej gumy (SBR), w związku z tym granulat gumowy otrzymywany z recyklingu opon samochodowych również jest czarny. Podczas procesu obróbki dodawane jest do niego bezbarwne spoiwo wiążące, a powstałe w ten sposób produkty są czarne. Podobnie jak w przypadku opon samochodowych, powstałe wyroby szybko zmieniają kolor z głębokiej czerni na ciemnoszary odcień, zwany Antracytem.

Materiał Granulat oponiarski, o nieregularnym kształcie cząstek gumy, jest otrzymywany ze zużytych opon samochodowych. Składa się on głównie z wysokiej jakości mieszanki kauczuku naturalnego (NR) i syntetycznego kauczuku butadienowo-styrenowego (SBR). Właściwości materiałowe elementów tworzonych przez WARCO w dużej mierze odpowiadają właściwościom charakterystycznym dla SBR. Granulki o długości od 1,0 do 3,0 mm tworzą drobnoziarnistą powierzchnię.

System montażowy Płyty montuje się z półprzesunięciem, frontami do siebie. W każdym rzędzie są one przesunięte o połowę ich długości w stosunku do płyt w sąsiednich rzędach. Cztery plastikowe kołki montażowe (bezpłatnie dołączane do zamówienia) łączą sąsiadujące ze sobą rzędy. Każda płyta jest zatem połączona z dwiema płytami w poprzednim i następnym rzędzie. Taki system łączenia nie jest wystarczająco stabilny i płyty mogą się rozsuwać, dlatego też nawierzchnia powinna być ogrodzona.

Struktura spodniej części Spodnia strona płyty, na całej swojej powierzchni, posiada wyraźną strukturę w postaci symetrycznie rozmieszczonych ściętych piramid o wysokości 75 mm. Elementy te pełnią odpowiednie funkcje, tj. zapewniają optymalną amortyzację oraz właściwy drenaż. Instalacja odbywa się na odpowiednim podłożu związanym lub na plastikowych kratkach stabilizujących grunt. Należy przestrzegać instrukcji montażu.

Lade Produktbewertungen

Pasujące akcesoria